Farscape – V říši za zrcadlem (Through The Looking Glass)
Posádka vede dlouhosáhlou debatu nad budoucností Moyi. Kvůli jejímu těhotenství není možné absolvovat prostorové skoky, což je všechny uvádí do značného nebezpečí. Bylo by zřejmě nejlepší, kdyby na příští planetě loď raději opustili. Rygel po proslovu na téma přátelství dochází k závěru směnit Moyu za nějakou rychlejší loď. Jediný, kdo je razantně proti opuštění paluby je tak Aeryn. Do této debaty zasahuje i Pilot, který by rád přetlumočil názor Moyi. Ta je šťastná, že může pomáhat své posádce a nerada by o ní přišla. Aby dokázala svou cenu, hodlá přejít okamžitě do prostorového skoku. Ten ale zaručeně neprobíhá standardně, Moya zřejmě musela do něčeho narazit. Celou loď obklopuje bílé světlo a navíc Rygel zmizel. Je potřeba zjistit nějaká data na můstku a někdo by měl také zamířit k pilotovi. Jenže ve chvíli, kdy D’Argo opouští místnost, mizí v červeném světle. O chvíli později se rozplývá pro změnu v modrém světle Aeryn.
Chiana by nejraději okamžitě opustila loď, avšak okolnosti jí to nedovolují, tak bude nejlepší, když se vydá hledat Rygela. Crichton se vydá do dílny pátrat po Aeryn. Zde upoutává jeho pozornost výrazný zvuk, jenž ho zavádí do rudého prostředí Moyi. To u něho okamžitě vyvolává silné nevolnosti a bolest očí. Kvůli nim není schopen vidět D’Arga několik metrů od sebe. Úlevu přináší až nalezení dalšího místa se stejným zvukem, to jej přenáší do další reality, tentokrát zabarvené do modra. Oslňující světlo je pryč, avšak nahrazuje ho nepříjemný tón. Ten mu znemožňuje komunikaci s Aeryn. Nemůže jí tak ani upozornit, když nachází další průrvu do žlutě zabarvené Moyi. Zde na něho nepůsobí žádné negativní vlivy, tedy až na nezadržitelnou touhu se smát Rygelovým vtipům. Zřejmě i toto barevné spektrum má své neblahé účinky.
Až nalezení průchodu do normálního prostředí dává rozhřešení na hádanku. Moya kvůli nedostatku sil zůstala zaseknuta uprostřed prostorového skoku. Aby byla schopná skok dokončit, bude nutné aktivovat motory ve všech jejích čtyřech podobách. Crichtona čeká další výlet po alternativních lodích, kdy jej navíc pronásleduje vetřelec snažící se proniknout do tohoto světa. Zorganizovat tak potřebnou aktivaci zpětného chodu ve čtyřech realitách dostává adrenalinový šmrnc. Ale i tak není výkon dostatečný. Zřejmě nadešel čas prověřit svou hypotézu o vetřelci. On je neohrožuje, on se s nimi snaží komunikovat. Jeho druh má schopnost je pošoupnout z prostorového skoku, jen jim musí důvěřovat a přeřadit tah motorů dopředu.